środa, 11 stycznia 2012

Wracam ;)

Dawno nie pisałam, ale to raczej z powodu szkoły i innych obowiązków. Dzisiaj niestety za dużo nie będzie, ale za to wypiszę tytuły, które czekają na mojej półeczce nad łóżkiem w kolejce na przeczytanie. Teraz gdy na nie spoglądam to po samym wyobrażeniu zawartości najchętniej natychmiast zamknęłabym się w pokoju na kilka dni i nie robiła nic poza czytaniem ;) Więc książki są ułożone według klucza tylko mi znanego (mało kto by się w tym połapał ;p):

1. Wilken (w trakcie czytania)
2. Kruczobór
3. Kod królów
4. 13 zaklęć (2 część "13 skarbów")
5. Szmaragdowy atlas
6. Ulysses Moor - Wrota czasu
7. Juniper Berry i magiczne drzewo
8. Trzy !!! - Telefon pułapka
9. Trzy!!! - Nieuczciwy casting
10. Ala Makota - Maksymalnie ja cz.2

Może nie są to jakieś szczególnie nowe tytuły tylko ja po prostu dopiero po kilku miesiącach (latach ;) rozumiem że to jest SUPER. Mam nadzieję że jakoś szybko zejdzie czytanie bo kolejka w mojej główce jest znacznie dłuższa ;) 

A i napiszę kilka słów o "Wilkenie".
Książka jest bardziej dla chłopaków, akcja dosyć wolna i jakoś ogółem nie zbyt porywające, ale ja czekam jak zwykle w nadziei (pomimo że jestem w połowie) że coś jednak ruszy i nie odlepię od tego oczek puki nie przeczytam ;).

Na dziś to tyle. Pa, pa!

1 komentarz: