czwartek, 26 stycznia 2012

Baśniobór: Gwiazda WIeczorna Wszchodzi


W poprzednim tomie przygód Kendrze i Sethowi udało się uratować Baśniobór przed Stowarzyszeniem Gwiazdy Wieczornej, które zamierzało zniszczyć zaczarowany rezerwat i przejąć władzę nad światem. Jednak Stowarzyszenie nie daje za wygraną. W Baśnioborze ukryto jeden z potężnych artefaktów pozwalających uwolnić najpotężniejsze demony z zaklętego więzienia. Dzieci, ich dziadkowie oraz trójka specjalistów od magii muszą temu zapobiec za wszelką cenę. Przed rokiem wróżki podzieliły się z Kendrą magiczną mocą - dlatego ona także staje się celem sił zła. Czy w porę nauczy się wykorzystywać niezwykły dar? I czy jej brat uwolni się od klątwy demona, który chce go pożreć? Stawką są losy całego świata.

***
  
Najlepsza książka jaką czytałam! Nagłe (oj bardzo) zwroty akcji, nowe postacie i zagrożenia. Jak już wspominałam książka świetna, jednak jest pewne "ale", a mianowicie 2 ostatnie rozdziały.Są po prostu pogmatwane.Nie będę pisać co się w nich znajduje lecz zakończenie bardzo mnie zafrapowało. Tylko jeden wątek został wyjaśniony (w przeciwieństwie do I tomu) i tak naprawdę nie wiadomo czy tak naprawdę wszystko się dobrze skończyło... Klimat jest także utrzymany bardziej w kierunku podstępów i niebezpieczeństwa niż przygód z magicznymi istotami.

Po przeczytaniu książki miałam duży niedosyt, nie jak w przypadku Wilkena, który mimo słabej akcji itp. po przeczytaniu zakończenia bardzo mi się podobał. Więc wychodzi na to że zakończenie musi być równie pasjonujące co reszta książki (lub bardziej)

Ogółem: bardzo polecam, przeczytałam ją w ekspresowym tempie (wciągnęła mnie na 5 godzin! No ale całość przeczytałam troszkę wolniej niż w 5 godzin ;). Czekam na kolejny tom. Moja ocena: 6.


To tyle, do zobaczenia!

3 komentarze:

  1. O tak, to moja ulubiona książka! Dzięki za przypomnienie - też muszę ją opisać na swoim blogu!
    http://nastolatki-czytaja.blogspot.com/
    :)
    Czy mogę skopiować twoją opinię na temat tej książki? Oczywiście podpiszę, że to twoja opinia...

    OdpowiedzUsuń
  2. oh, oczywiście że możesz :) i bardzo dziękuję że chcesz jakoś to spożytkować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam tą książkę.extra

    OdpowiedzUsuń