czwartek, 12 stycznia 2012

tak o niczym

Wilken od ostatniej notki nie ruszony, oczywiście z powodu szkoły, która na szczęście już jutro kończy się na 2 tygodnie, ah...  Ale w tej notce chciałam głównie napisać o stronie internetowej dwutygodnika "Victor Junior". Bardzo fajna stronka i polecam bo sama publikuję tam moje opowiadania. Ostatnio pojawia się tam jakby notka dotycząca blogów. Kilka osób podało tam swoje adresy blogów, na które z chęcią weszłam. Większość o książkach, ale nie tylko, więc ja też uprzedzę że blog będzie nie tylko o książkach (ale nadal o twórczości własnej ;) To chyba na tyle, kolejny post pojawi się jak coś ruszę z Wilkenem lub z czymś innym (tajemnica ;). A i jeszcze na koniec podam adres stronki: http://www.victor-junior.pl/ , a opowiadania dodaję pod nickiem pinkusia10.
Na dziś to tyle. Pa, pa!

1 komentarz:

  1. Super blog.Z wielką przyjemnością codziennie na niego wchodzę.Bardzo fajnie piszesz nie tak sztywno jak nie którzy.Bo niektórzy to piszą w ten sposób np.Witajcie ,jestem uczennicą klasy szóstej.Dziękuję wam serdecznie za to że jesteście itp.Pisz dalej;]

    OdpowiedzUsuń